Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της β’ σεζόν του «Maestro» στο MEGA το βράδυ της Πέμπτης, ήταν ένα τηλεοπτικό γεγονός που καθήλωσε το κοινό. Η επιτυχημένη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη επέστρεψε με ένα απολαυστικό πρώτο επεισόδιο, κατακτώντας την κορυφή της τηλεθέασης με ποσοστό 20,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Αυτό το ποσοστό έδωσε στη σειρά ένα προβάδισμα τουλάχιστον 6,2 μονάδων έναντι του ανταγωνισμού.
1.500.000 τηλεθεατές είδαν το «Maestro»
Στο γενικό σύνολο, το «Maestro» κατέγραψε 16,7%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 41,2%. Η κάλυψη της σειράς έφτασε τους 1.500.000 τηλεθεατές, επιβεβαιώνοντας την αδιαμφισβήτητη δημοτικότητά της.
Το «Maestro» δεν κυριάρχησε μόνο στην τηλεοπτική οθόνη, αλλά και στα social media. Η σειρά σημείωσε ρεκόρ με περισσότερα από 30.000 posts στο «X» (πρώην Twitter), με το σχετικό hashtag να εκτοξεύεται στην πρώτη θέση των trends, όπου παραμένει μέχρι και σήμερα.
Σαρωτική απήχηση και στα social media
Η συνολική απήχηση του «Maestro» στα social media ξεπέρασε τους 8.000.000 χρήστες, αποδεικνύοντας τη μεγάλη του επιρροή και στην ψηφιακή σφαίρα.
Η απήχηση της σειράς και η συμμετοχή του κοινού στα social media υπογραμμίζουν την ισχυρή της θέση στη σύγχρονη τηλεοπτική σκηνή. Με τόσο θεαματικά αποτελέσματα στην πρεμιέρα, το ενδιαφέρον για τα επόμενα επεισόδια παραμένει υψηλό.
Το ραντεβού των τηλεθεατών με το «Maestro» ανανεώνεται για την ερχόμενη Πέμπτη 23 Μαΐου, στις 22:40, στο MEGA. Με την επιτυχία της πρεμιέρας, οι προσδοκίες είναι υψηλές για τη συνέχεια της σειράς, που υπόσχεται να διατηρήσει το κοινό της καθηλωμένο.
- Ακολουθήστε μας στο Google News