Νέα τάση στα social media, Influencers νοικοκυρές μοιράζονται tips για καθαριότητα και οργάνωση του σπιτιού, κερδίζοντας εκατομμύρια followers.
Όπως φαίνεται η νέα αυτή τάση αυτή φαίνεται να έχει έρθει για να μείνει. Η αυθεντικότητα, η χρηστικότητα και η προσβασιμότητα αυτών των γυναικών αγγίζει εκατομμύρια ανθρώπους, προσφέροντας μια νέα ματιά στην έννοια της “influencer“.
Μια νέα και άκρως ενδιαφέρουσα τάση έχει κάνει την εμφάνισή της στα social media, με πρωταγωνίστριες τις νοικοκυρές influencers.
Βίντεο με καθαριότητα και tips για το σπίτι κερδίζουν εκατομμύρια followers
Το TikTok και το Instagram γεμίζουν με βίντεο που απεικονίζουν γυναίκες να ασχολούνται με τις δουλειές του σπιτιού, μοιραζόμενες παράλληλα χρήσιμες συμβουλές και έξυπνα tips για την οργάνωση και τον καθαρισμό του σπιτιού.
Αυτές οι “influencers της καθαριότητας”, όπως ονομάζονται, έχουν καταφέρει να κερδίσουν εκατομμύρια followers, οι οποίοι παρακολουθούν με ενδιαφέρον τα βίντεό τους.
Τα βίντεο αυτά, συνήθως σύντομα και περιεκτικά, παρουσιάζουν πρακτικές λύσεις για καθημερινά προβλήματα, όπως ο καθαρισμός λεκέδων, η τακτοποίηση της ντουλάπας ή η απολύμανση του μπάνιου.
@ashleyempowers High Earning Housewife Clean with me after a long birthday weekend 🧁#cleanwithmemotivation #cleaningtiktok #cleantok #sahm #momtok #cleanwithme #momsoftiktok #highearninghousewife ♬ UNAVAILABLE (feat. Musa Keys) – Davido
Η επιτυχία των νοικοκυρών influencers
Η επιτυχία αυτών των influencers οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Αρχικά, οι χρήστες των social media αναζητούν όλο και πιο αυθεντικό περιεχόμενο, με το οποίο μπορούν να ταυτιστούν. Οι νοικοκυρές influencers, όντας “κανονικές” γυναίκες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις με τους υπόλοιπους, προσφέρουν μια ρεαλιστική ματιά στην καθημερινότητα.
Επιπλέον, οι χρήσιμες συμβουλές και τα έξυπνα tips που μοιράζονται, μπορούν να βοηθήσουν τους followers να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήματα, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους στο σπίτι.
Φυσικά, η άνοδος των influencers της καθαριότητας δεν έρχεται χωρίς κριτική. Κάποιοι θεωρούν ότι το περιεχόμενο που παράγουν είναι βαρετό ή επαναλαμβανόμενο, ενώ άλλοι ασκούν κριτική στην εμπορευματοποίηση της καθημερινότητας.
- Ακολουθήστε μας στο Google News